كوچك يا بزرگ كردن بخش :.امور کلاسها
جزئیات ثبت نام ترم تابستان دانشگاه پیام نور اعلام شد

قابل توجه کلیه دانشجویان؛
جزئیات ثبت نام ترم تابستان دانشگاه پیام نور اعلام شد
مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور از اعلام جزئیات ثبت نام ترم تابستان دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: زمان انتخاب واحد ترم تابستان دانشگاه پیام نور از 15 تیرماه آغاز می شود و تا 25 تیرماه ادامه خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی، محسن حیدری افزود: طبق اعلام معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، کلیه دانشجویان می توانند در مهلت مقرر با مراجعه به سامانه جامع آموزشی گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir مطابق برنامه زمان بندی شده برای دانشجویان دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد نسبت به انتخاب واحد اقدام کنند.

 
  • ثبت درخواست مهمانی ترم تابستان
وی درخصوص ثبت تقاضای مهمان دانشجویان نیز گفت: کلیه دانشجویان می توانند از 12 تا 15 تیرماه برای ثبت درخواست مهمانی به سیستم گلستان مراجعه کنند و پذیرش و ثبت‌نام مهمان دانشجویان از سایر دانشگاه‌ها نیز تا 20 تیرماه در مراکز و واحدهای مجری امکانپذیر است.
  • نحوه برگزاری کلاس ها
محسن حیدری با اشاره به نحوه برگزاری کلاس ها یادآور شد: کلاس های آموزشی دروس نظری صرفاً به صورت الکترونیکی در سطح کشور، منطقه ،استان و در سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه ارائه می شود.
وی با تاکید بر اینکه ارائه دروس به شیوه خودخوان مجاز نیست، اظهار داشت: درس جزء سی قرآن کریم به صورت عادی و بدون استاد ارائه می شود.
مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور تاریخ برگزاری امتحانات متمرکز ترم تابستان را از 26 مرداد لغایت اول شهریورماه اعلام کرد و گفت:حذف و اضافه دروس در دوره تابستان امکانپذیر نیست.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر