كوچك يا بزرگ كردن بخش :.امور کلاسها
پیام تبریک رئیس دانشگاه پیام نور به مناسب سالروز بسیج مستضعفین

پیام تبریک رئیس دانشگاه پیام نور به مناسب سالروز بسیج مستضعفین
نقش موثر نخبگان بسیجی در تمامی بحران های کشور/ تفکر مقاومت و فرهنگ بسیجی ضامن حفظ شآن و کیان کشور



رئیس دانشگاه پیام نور در پیامی فرارسیدن سالروز بسیج مستضعفین را تبریک گفت و تفکر مقاومت و فرهنگ بسیجی را ضامن حفظ شآن و کیان کشور دانست.
در متن پیام دکتر زمانی آمده است:
 
«بسیج» مردمی‌ترین و اصیل‌ترین نهاد انقلابی و مظهر اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران است و تفکر مقاومت و فرهنگ بسیجی همواره ضامن حفظ شآن و کیان کشور در برابر تمامی تهدیدها بوده است.
رزم آفرینی شجاعانه و ایثارگرانه بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس و حضور موثر نخبگان بسیجی در تمامی صحنه‌های علمی و فرهنگی و اجتماعی و به ویژه بحران های کشور، اقتدار و عظمت این نهاد ارزشمند مردمی را نشان می دهد.
خدا را شاکریم که امروز بسیج در دانشگاه ها به ویژه دانشگاه پیام نور از جایگاه ویژه ای برخوردار است و دانشگاهیان بسیجی تحت هدایت مقام معظم رهبری در حوزه‌های علمی و پژوهشی بهترین پشتوانه برای جوانان مشتاق به شمار می روند و با حفظ و تداوم اهداف آرمانی بسیجیان، بسترهای پیشرفت و تعالی آینده سازان کشور را فراهم می آورند.
اینجانب به نوبه خود، پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را به تمامی بسیجیان به ویژه دانشگاهیان بسیجی تبریک عرض می نمایم. امید که همه ما بتوانیم ضمن تجدید میثاق با آرمان های راستین امام راحل (ره) با سرلوحه قرار دادن تفکر بسیجی و تلاش خالصانه در جهت اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی و برون رفت از بحران ها و چالش های موجود گام های موثر و سازنده ای برداریم.

 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر