كوچك يا بزرگ كردن بخش :.امور کلاسها
ثبت نام در دانشگاه پیام نور برای کسانی که در کنکور شرکت نکرده اند
رئیس دانشگاه پیام نور مرکز خبر داد
ثبت نام در دانشگاه پیام نور برای کسانی که در کنکور شرکت نکرده اند
‎ رئیس دانشگاه پیام نور مرکز چابهار گفت: امکان ثبت نام در رشته های مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور حتی برای کسانی که در کنکور شرکت نکرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی ، استاد مرتضی پورملایی ، از امکان ثبت نام کلیه داوطلبان علاقه مند به تحصیل در دانشگاه پیام نور همزمان با انتخاب رشته آزمون سراسری 96 خبر داد و اظهار کرد: آن دسته از داوطلبانی که در آزمون سراسری شرکت نکرده و یا حتی مجاز به انتخاب رشته نشده اند نیز می توانند در رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور که گزینش در آنها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی صورت می گیرد(بدون کنکور)، ثبت نام کنند.

وی ‎مهلت انتخاب رشته کلیه داوطلبان را از 19 لغایت 23 مردادماه اعلام کرد و افزود: داوطلبانی که در کنکور شرکت نکرده اند باید همزمان با انتخاب رشته کنکور سراسری ضمن مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  و اخذ دفترچه راهنما در رشته های بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی این دانشگاه ثبت نام کنند.

رییس دانشگاه پیام نور مرکز چابهار این دانشگاه را به دلیل دارا بودن شیوه های خاص آموزشی و کیفیت مطلوب، منحصر به فرد دانست و گفت: شیوه آموزش ترکیبی دانشگاه پیام نور بهترین فرصت تحصیل را برای شاغلین و افرادی که به هر دلیل نمی توانند در کلاس درس حضور یابند، فراهم می آورد.

پورملایی ضمن اشاره به مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه این دانشگاه با تکیه بر سیستم آموزشی ترکیبی شرایط ویژه ای را برای ادامه تحصیل متقاضیان آموزش عالی فراهم کرده است، ادادمه داد: تغییر محل آزمون مطابق نظر دانشجو، امکان تحصیل همزمان در دو رشته، آزمون های متمرکز و سراسری، برگزاری آزمون های آنلاین از دیگر مزایای دانشگاه پیام نور است که این دانشگاه را از سایر دانشگاه ها متمایز می کند.

مرتضی پورملایی افزود: حتی اگر شخصی علاقمند به شرکت در رشته ای است که در شهر سکونتش آن رشته موجود نیست می تواند در سایر مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور ثبت نام کند و کلیه امتحانات را بصورت مهمان حتی از همان ترم اول در شهر خویش بگذراند.

لازم به ذکر است دانشگاه پیام نور مرکز چابهار در رشته های مهندسی صنایع، مهندسی شیلات، مهندسی محیط زیست، حسابداری، مدیریت بازرگانی، مدیریت دولتی، علوم تربیتی، اقتصاد، زبان و ادبیات فارسی، مترجمی زبان انگلیسی، روانشناسی، حقوق دانشجو در مقطع کارشناسی می پذیرد که جهت کسب اطلاعات بیشتر از کلیه اخبار چابهار به @pnuchc و Http://chabahar.sb.pnu.ac.ir مراجعه کنند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر