كوچك يا بزرگ كردن بخش :.امور کلاسها
دانشگاه پیام نور در صدر جذب دانشجوی خارجی / باید به سمت بین المللی شدن دانشگاه‌ها حرکت کنیم

سالار آملی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛
دانشگاه پیام نور در صدر جذب دانشجوی خارجی / باید به سمت بین المللی شدن دانشگاه‌ها حرکت کنیم
دانشگاه های کشور باید در زمینه بین المللی حرکت کنندقائم مقام وزیرعلوم در امور بین‌الملل گفت: نام ایران در لیست کشورهایی که بیشترین اعزام را دارند، به چشم نمی‌خورد و کشور ما جزء کشورهای برتر قرار ندارد.
قائم مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل گفت: در حال حاضر به ترتیب دانشگاه‌های دانشگاه پیام نور، فردوسی مشهد، امام خمینی (ره) قزوین، کاشان و تربیت مدرس بیشترین دانشجوی خارجی را دارند.
حسین سالار آملی قائم مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: اگر می‌خواهیم در جمع 200 دانشگاه برتر جهان قرار بگیریم باید فعالیت خود در دانشگاه را در زمینه بین‌المللی افزایش دهیم.
وی افزود: بر اساس ارزیابی‌های سال گذشته، 10 کشور بیشترین دانشجوی اعزامی به آمریکا را دارند و چین رتبه اول این لیست را به خود اختصاص داده است.
وی یادآور شد: در حال حاضر نام ایران در لیست کشورهایی که بیشترین اعزام دانشجو را به اروپا، ژاپن، چین و کره جنوبی دارند، به چشم نمی‌خورد و کشور ما جزء کشورهای برتر اعزام دانشجو قرار ندارد.
سالار آملی اضافه کرد: در 3 سال اخیر 853 تفاهم نامه در حوزه بین‌الملل منعقد شده که خوشبختانه 44 درصد آن اجرایی و عملیاتی شده است.
وی در ادامه افزود: در طول 2 سال گذشته بیش از 300 نفر از این اساتید در طرح جذب نخبگان به داخل کشور آمده‌اند که قرار است در سال آینده این رقم افزایش پیدا کند.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر