پژوهشی
 
دکتر زارع از برگزاری دومین جشنواره نکوداشت هفته پژوهش خبر داد و گفت: دومین جشنواره نکوداشت هفته پژوهش به همراه گرامیداشت دو هزارمین کتاب چاپ دانشگاه روز 26 آذرماه در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار می شود.
وی افزود: در این جشنواره علاوه بر معرفی پژوهشگران برجسته دانشگاه، از 150 عنوان کتاب چاپ اول که در یک سال اخیر منتشر شده است ، رونمایی خواهد شد.
وی در مورد مهم ترین برنامه پژوهشی دانشگاه گفت: سیاست پژوهشی دانشگاه پیام نور متناسب با نیاز کشور، در حال تغییر از پژوهش زایی صرف به تبدیل یافته های پژوهشی به ثروت و تجاری سازی پژوهش است .
دکتر زارع با عنوان اینکه در حال حاضر در جهت تسهیل روند پژوهش های تقاضا محور اقدامات حمایتی بسیاری از سوی دانشگاه پیام نور صورت گرفته است، اظهار داشت: علاوه بر آن، به طرح های پژوهشی که به مرحله تجاری سازی رسیده باشد، امتیازهای ویژه ای در میزان اعتبار پژوهانه و... در نظر گرفته می شود.
وی در پایان گفت: همزمان با هفته پژوهش، پژوهشگران برجسته، مجلات منتخب، طرح های پژوهشی منتخب ، خادمان حوزه تدوین و کتاب و متولیان امور نشر مجلات پژوهشی در دانشگاه پیام نور معرفی و تقدیر می شوند.
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر