فرهنگی
 
 بسم الله الرحمن الرحیم
بار دیگر دست استکبارجهانی و دشمنان کینه توز اسلام راستین به منزلت و شأن رفیع حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(صلی الله علیه وآله) تعدّی نمود و قلوب میلیون ها مسلمان آزاده را در اقصی نقاط دنیا جریحه دار ساخت.
این گستاخان همچنان در تلاش هستند تا سیمای نورانی مکتب آسمانی اسلام را غبارآلود کرده و با نزاع های داخلی در کشورهای اسلامی شرایط را برای اسرائیل غاصب و صهیونست های خونخوار آماده نمایند تا بتوانند چند صباحی نابودی آن را به تعویق بیندازند.
بسیج اساتید دانشگاه پیام نور با محکوم کردن توهین به آستان رفیع حضرت ختمی مرتبت محمّد مصطفی(صلّی الله علیه وآله)، توسط فرومایگان تهی از انسانیت و اخلاق،اقدام تروریستی در پاریس را محکوم می‌کند. هر چند شواهد موجود،نشان دهنده این است که دست دستگاه‌های امنیتی کشورهای ایجاد کننده و حامی داعش به سرکردگی شیطان بزرگ،خود صحنه گردان اصلی بوده اند. دست هایی که سال هاست گروه های تروریستی وحشی همچون طالبان، القاعده، داعش، بوکوحرام و تروریست های سوریه را ایجاد کرده و پرورش داده اند و در تأمین سلاح و پول،چه آشکارا و چه پنهان، از هیچ کمکی به آن ها دریغ نمی کنند. و بدون شک اسلام افراطی گری و تکفیری دست ساخته استکبار در تمام چهره های خود روبه زوال خواهد رفت و اسلام واقعی روز به روز در دنیا گسترش خواهد یافت.
ما اساتید بسیجی دانشگاه پیام نور همراه با خیل عشّاق نبیّ مکّرم اسلام معتقدیم شعله عشق به اسلام و رسول الله(ص) هیچگاه به خاموشی نخواهد گرایید و تمام این توطئه ها خود زمینه گسترش هرچه بیشتر نوراسلام دراقصی نقاط جهان را فراهم خواهدساخت.
«یریدون لیطفؤا نورالله بافواههم والله متم نوره ولو کره الکافرون»
از پرودگار قادر منان مسئلت داریم در ظهور حضرت مهدی قائم آل محمد(ص) تعجیل فرمایند.
بسیج اساتید دانشگاه پیام نور
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر