فرهنگی
 
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌پیام نور گفت: به مسئولان فرهنگی و نهاد رهبری در دانشگا پیام نور پیشنهاد می‌کنم در هر استان خیرین فرهنگی را شناسایی کنند تا از ظرفیت آنان برای فعالیت‌های فرهنگی بهره ببریم.
حجت‌الاسلام والمسلمین جمشیدی راد در همایش ملی نماز و نیایش در بوشهر اظهار داشت: انسان دو بعد مادی و معنوی دارد و تمام کسانی که در ساحت مادی ونیازهای مادی بشرتلاش کرده‌اند  نتوانسته‌اند خلا معنی او را پر کنند.
وی بیان کرد: زندگی پاکیزه و حیات طیبه در گرو اعتقاد و ایمان به خدا و قیامت خواهد بود که تحقق جامعه‌ای پاک را دنبال خواهد کرد.
جمشیدی‌راد بیان کرد: درس این همایش به ما این است که دعا، نیایش و نماز در یک جلسه پایان نمی یابد، لذا باید با تمام وجود اهمیت نماز را درک کنیم و تمام انسان‌ها را در محوری قرار دهیم که در چنین فضایی زندگی کنند.
وی ادامه داد: امسال سال فرهنگ است اما وقتی وارد سال جدید شدیم به این معنی نیست که نباید کار فرهنگی نکنیم،  لذا مسئولان مسئله فرهنگ را همواره در اولویت قرار دهند و برای این فرهنگ هر قدر هزینه شود با زهم سرمایه است.
مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ پیام نور اظهار داشت: بزرگ‌ترین نقشی که مدیران فرهنگی و مسئولان نهاد رهبری در دانشگاه‌ها ایفا می‌کنند این است که کاری کنیم تا تمام اقشار پیام نور در فضای ملکوتی و معنوی سیر کنند.
وی افزود: در مساجد دانشگاه‌های پیام نور نیز هیئت امنای دانشجویی ایجاد شود تا برنامه‌های مختلف مذهبی و فرهنگی را در نمازخانه‌ها اجرا و مسئولیت آن را به دانشجویان بسپاریم، اگر این فضا را برای دانشجویان ایجاد کنیم فرصت خوبی برای اهمیت دادن به نماز است.
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر