فرهنگی
 


 در این دیدار معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور ضمن تقدیر خانواده شهید کردلو  بر خدمات رسانی شایسته و مطلوب به این عزیزان تأکید کرد و گفت: خانواده  معزز شهدا با ارائه  خصوصیات، ویژگیها و زندگینامه شهیدان سر افراز  به دانشگاه و چاپ و نشر آنها توسط مرکز چاپ و انتشارات  دانشگاه پیام نور موجبات ترویج فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت را در جامعه فراهم  کنند.
دکتر نجفی  افزود: شهداء و ایثارگران دفاع مقدس دارای اعتقادات عمیق دینی ، اخلاص و از خودگذشتگی بوده و با اطاعت از امام خود از اسلام و این مرز و بوم پاسداری کردند.
 حجت الاسلام کریمی معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور  نیز در این دیدار ضمن تقدیر از صبر و ایثار خانواده های معزز شهداء، خواهان استمرار اینگونه ملاقاتها شد و گفت : خصوصیات بارز شهداء بایستی به نسل های بعد منتقل و فرهنگ سازی شود.
محمدرضا علی پور کردلو که در اسفند ماه سال 62 و در اوان کودکی پدرشان به فیض شهادت نائل شده به بیان خصوصیات آن شهید بزرگوار  بویژه صبر و متانت ایشان از قول بستگان ، دوستان و نزدیکان پرداخت،در خاتمه لوح تقدیر و هدایایی ازسوی معاون فرهنگی دانشگاه و معاون دفتر نمایندگی  دفتر ولی فقیه در دانشگاه  به ایشان تقدیم شد.
در این دیدار معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی، حجت الاسلام کریمی معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه پیام نور  حضور داشتند.
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر